۲ erst درک هدف از کلمه کلیدی و انجام تحقیقات کلمات کلیدی در نمایش داده شد

اکنون که می دانید چگونه می توانید به گزارش نمایش داده شدگان خود در گوگل Analytics دسترسی پیدا کنید ، وقت آن رسیده است که درک هدف از کلمات کلیدی را بفهمید که همه این کلمات کلیدی موجود در این گزارش چیست. یا به عبارتی دیگر ، زمان آن رسیده است که قصد (بازدید کنندگان) بازدیدکنندگان به سایت شما را دریابیم. این کار نه تنها به شما کمک می کند تا یک استراتژی کلمه کلیدی در پیش بگیرید ، بلکه تعیین می کنید که آیا ترافیک صحیح را به سایت خود هدایت می کنید و آیا بازدید کنندگان شما آنچه را جستجو می کنند پیدا می کنند. چهار هدف از کلمات کلیدی وجود دارد ، که توسط تجارت الکترونیکی Practical Ecommerce مشخص شده است. این شامل:

     

  • تراکنش (کاربران آماده خرید هستند)
  •  

  • ناوبری (کاربران در جستجوی وب سایت خاصی هستند)
  •  

  • آموزنده (کاربران در جستجوی پاسخ یک سؤال هستند)
  •  

  • تحقیقاتی (کاربران در جستجوی پاسخی برای سؤالی که ممکن است منجر به خرید شود)

بسته به نوع تجارت خود ، برای تأمین نیازهای خود روی انواع مختلف کلمات کلیدی متمرکز خواهید شد. مهمتر از همه ، شما باید به کاربران کمک کنید هنگام بازدید از سایت شما به آنچه می خواهند برسند. در اینجا یک راهنمای جالب برای شروع کار با هدف از کلمات کلیدی وجود دارد.

متأسفانه ، داده هایی که به طور طبیعی در کنسول جستجو ارائه شده اند ، بهترین بینش های کلمات کلیدی شما را ارائه نمی دهند. هنوز کارهایی انجام شده است با ایجاد یک فیلتر پروفایل شروع کنید. این فیلترها نمی توانند برای داده های تاریخی اعمال شوند ، اما با این وجود مفید خواهند بود.

     

  • برای ایجاد فیلتر روی مدیر در نوار وظیفه سمت چپ کلیک کنید
  •  

  • سپس بر روی فیلترها در ستون View کلیک کنید

در آخر ، ADD FILTER را انتخاب کنید.

     

  • در آخر ، ADD FILTER را انتخاب کنید.

اکنون می توانید با دنبال کردن پیکربندی انتخاب شده در تصویر ، فیلتر خود را بسازید.

در این نمای ، می توانید کلمات کلیدی مارک شده را حذف کنید و از تعدادی فیلتر دیگر برای یافتن بینش های کلمات کلیدی استفاده کنید.

۳ ٫ به صفحات مبارز کمک کنید تا اهداف جستجوی بهتر را مطابقت دهند

نرخ گزاف گویی در کل سایت دانش کافی در مورد اتفاقات سایت شما نمی دهد. شما باید عمیق تر حفاری کنید تا زمینه را درک کنید و بدانید که چرا برخی از صفحات شما باعث ایجاد ترافیک زیادی می شوند ، اما منجر به تبدیل تعداد زیادی از پیامدها نمی شوند.

با رفتن به بخش “رفتار” در ستون سمت چپ در GA شروع کنید. در قسمت “محتوای سایت” ، “همه صفحات” را بررسی کنید.

به احتمال زیاد ، هدف جستجو با محتوای صفحه شما مطابقت ندارد. شاید این امر بی ربط ، منسوخ باشد ، در همه دستگاه ها عملکرد خوبی نداشته باشد یا از نظر بصری جذاب نیست. با اجرای برخی از تست ها و تلاش برای بهینه سازی و بهبود این صفحات ، مشکل را پیدا کنید.

۴ Pages برای به دست آوردن رتبه های بالاتر صفحات زیر را بهینه کنید.

تعریف محتوای “ارزشمند” طی چند سال گذشته تغییر کرده است. ساختن محتوا برای مردم سخت تر از همیشه دشوار نیست. ما می دانیم که وبلاگ نویسان برای کسب ترافیک و مشغله بیشتر وقت خود را صرف ارسال پست ها و نوشتن پست های طولانی تر می کنند.

بسیاری از شرکت ها متوجه شده اند که ارزش وقت خود را برای بهینه سازی پست های قدیمی وب کم عملکرد به جای ایجاد مقادیر زیادی از مطالب جدید و کوتاه تر دارد. انجام این کار می تواند باعث افزایش چشمگیر ترافیک و تعامل شود. تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز روی میوه های کم آویز است. در اینجا آمده است:

میوه ها

     

  • “کنسول جستجو” را با عنوان “Acquition” در GA انتخاب کنید. (باید این دو را از قبل ادغام کنید.)
  •  

  • “نمایش داده شد” را انتخاب کنید.
  •  

  • روی گزینه “پیشرفته” کلیک کنید ، و “موقعیت متوسط” خود را روی “۱۰” قرار دهید. این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را مشاهده کنید که در رتبه بندی واقعاً خوبی دارند اما در اولین صفحه نمایش داده های شما نیستند. گزارش دهید زیرا عملکرد سایت شما عالی نیست.

با استفاده از کلمات کلیدی ، طولانی کردن محتوا ، بهبود ساختار URL ، و سایر موارد این صفحات را بهینه کنید.

۵ Traff ترافیک قیف به صفحاتی که قبلاً درحال تبدیل شدن هستند

هدف نهایی سئو این است که بازدید کنندگان وب سایت تبدیل شوند. آسانترین راه برای انجام این کار ارسال آنها به صفحاتی است که در حال تبدیل هستند. اما برای انجام این کار ، باید بدانید که صفحات آن چیست.

برگه “تبدیل” را در زیر “اهداف” در نوار کناری سمت چپ GA انتخاب کنید. سپس “مسیر هدف معکوس” را انتخاب کنید.

این به شما امکان می دهد تا قبل از تبدیل کارهایی که کاربران (و صفحاتی که از آنها بازدید کرده اند) برداشته باشند ، مشاهده کنید. این مراحل مسیری را تشکیل می دهند ، که توسط Google ثبت شده است تا نشان دهد که چند کاربر دیگر در همان مسیر پیش رفته اند.

صفحات تأیید در زیر “مرحله اول” نمایش داده می شوند ، صفحات خرید تحت “مرحله دوم” نمایش داده می شوند ، و “مرحله سوم” معدن طلای شماست. این صفحه به شما نشان می دهد صفحات / صفحه هایی که مردم برای شروع روند تبدیل خود به آنجا رفتند. ارسال افراد بیشتری به آن صفحات (و از جمله CTA و پیوندهای داخلی به سایر صفحات در سایت شما) می تواند به شما در رشد تبدیل کمک کند.

۶ a داشبورد سئو سفارشی یا هشدار سفارشی ایجاد کنید

برای اینکه به روزرسانی های الگوریتم گوگل و نحوه تأثیر آنها در سایت شما را مورد توجه قرار دهید ، باید در ترافیک جستجوی خود نوسانات را مشاهده کنید. برای این کار ، با انتخاب “مدیر” در GA از نوار کناری سمت چپ ، یک هشدار سفارشی ایجاد کنید. از آنجا ، “هشدارهای سفارشی” را انتخاب کنید.

سپس “هشدار جدید” را انتخاب کنید که شما را به این صفحه می برد:

یک هشدار برای کاهش ترافیک جستجو ایجاد کنید. این نمونه را از نیل پاتل به عنوان نمونه بگیرید: سپس “هشدار جدید” را انتخاب کنید که شما را به این صفحه می برد:

پس از ایجاد این هشدار ، با افزودن سایر گوگل Alerts یا ایجاد داشبورد سئو کامل گوگل Analytics برای ردیابی همه مواردی که کشورها وب سایت شما را از طریق SEO پیدا می کنند ، به صفحات با بالاترین میزان گزاف گویی و بسیار فراتر از آن آزمایش کنید. بسته به نحوه استفاده از آنها ، داشبورد SEO احتمالاً مفیدترین بخش گوگل Analytics است.

۷ ٫ ترافیک ارجاع را برای فرصتهای بالقوه برای پیوند نظارت کنید

اکثر سایت ها نوعی از مراجعه به منابع را دریافت می کنند. شما می توانید بر روی این ترافیک نظارت کنید تا فرصت های اضافه شده بالقوه ساختمان را پیدا کنید. اگر به عنوان مثال شخصی به پست وبلاگ شما پیوند دارد ، می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و ببینید که آیا آینده امکان به اشتراک گذاری لینک های برگشتی در هر دو طرف در آینده وجود دارد تا بتوانید در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.

برای یافتن گزارش ترافیک ارجاع خود ، از فهرست “سمت خرید” در منوی نوار کناری سمت چپ ، سپس “همه ترافیک” و “ارجاع” را انتخاب کنید.

البته ، بسیاری از نکات ، ترفندها و بینش های دیگری که می توانید در گوگل Analytics پیدا کنید – اینها فقط چند مورد هستند.

<