کارمندان مربوط را به روابط عمومی اختصاص دهید

یکی از بزرگترین مشکلات روزنامه نگاران در رابطه با آموزش عالی ، عدم شفافیت در مورد افرادی است که می توانند برای اظهار نظر با آنها تماس بگیرند.

راهی برای مقابله با این امر اطمینان از وجود ارتباط آسان از طریق وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی است. پاسخ دادن به این سؤالات را به یک فرد یا تیم اختصاص دهید تا اطمینان حاصل شود که نمایش داده نشد.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که تیم روابط عمومی دارای لیستی از دانشکده ها باشدy برای ارتباط با حوزه های مربوطه متخصص تماس بگیرید تا آنها می دانند برای اظهار نظر با چه کسی مراجعه کنند. این بدان معناست که وقت برای جستجوی پاسخ تلف نمی شوید بلکه بیشتر در همکاری با شخص مربوطه در تهیه بهترین گزینه تمرکز خواهید کرد. ایجاد یک بانک اطلاعاتی از اطلاعات تماس و زمینه های تخصص در کنار سوابق مربوط به مشارکتهای گذشته توسط کارمندان به رسانه ها.

ارائه آموزش رسانه ای به کارکنان منتخب و اعضای هیئت علمی می تواند ایراداتی از قبیل نگرانی درباره گفتن اشتباه و یا ترس از ترس صحنه را در صورت درخواست خواسته برای پخش مستقیم در هوا بر طرف کند.

حساب مدیریت بحران

ممکن است زمانی پیش بیاید که یک رسانه رسانه ای مقاله ای را با اظهار نظر منفی درباره موسسه شما یا عضو هیئت علمی منتشر کند.

از دانشگاه میسوری به عنوان نمونه استفاده کنید ، هنگامی که آنها با اعتصاب غذا توسط تیم فوتبال ، حوادث نژادی و اعتراضات گسترده روبرو شدند. نتیجه “عدم فعالیت” توسط دانشگاه باعث شد اوضاع بدتر شود در حالی که تلاشهای بعدی برای آشتی مانند انتصاب یک رئیس ارشد تنوع دیر به نتیجه رسید. ۳ سال بعد آمار ثبت نام بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته است.

برای جلوگیری از بروز مشکلات خارج از کنترل ، یک استراتژی روابط عمومی باید مدیریت بحران را به عنوان راهی برای مقابله با تبلیغات منفی در صورت بروز ، در نظر بگیرد. یک برنامه عملی واضح که می تواند در طول بحران به اجرا درآید ، می تواند به جلوگیری از تشدید موارد به یک فاجعه کمک کند.

مشکلات

فعال باشید

به جای انتظار برای نزدیک شدن رسانه ها به اظهارنظر ، داستان های جالب مورد علاقه برای نشر مطالب مربوطه. در حالی که انتصاب رئیس جدید مشاغل یا دوره جدیدی از دوره ها به عنوان نمونه کارها ممکن است مورد توجه دانشکده شما باشد ، بندرت خبرساز است.

در عوض ، به ارائه مقالاتی بپردازید که درباره بخش آموزش اظهار نظر می کنند یا به موضوعات اجتماعی متمرکز شده اند مانند ابتکارات جدید دولت که مانع آموزش می شود. اگر انتشار مطبوعات دارای عکس ، فیلم یا گرافیک همراه باشد ، ممکن است داستان های جذاب از نظر تصویری جذاب باشند.

به این فکر کنید که چگونه موسسه شما می تواند با برنامه های تقویم مانند تعطیلات عمومی ، مراسم جوایز و داستان های محلی ، ملی یا حتی بین المللی درگیر شود. آیا فارغ التحصیلان شما از فارغ التحصیلان در زمینه های خود موفق بوده اند؟ اگر آنها به خوبی شناخته شده اند ، آیا ارتباط آنها با موسسه شما به همان اندازه مشهور است؟

واکنشی داشته باشید

مسئله رسانه ها این است که اغلب آنها زمان زیادی برای تفسیر و انتشار وقت نمی گذارند.

بنابراین این مهم است که با یک نقل قول (اگر موسسه شما می خواهد نقل قول کند) در یک بازه زمانی توافق شده برگردد. مقالات خبری تمایل دارند که در طی ۱۲ تا ۲۴ ساعت به اظهار نظر نیاز داشته باشند ، در حالی که ویژگی ها می توانند انعطاف پذیر تر باشند.

توافق

اطمینان حاصل کنید که جزئیات مخاطب در وب سایت شما به روز بوده و اگر شخص مخاطب مربوطه در مرخصی باشد ، شخص دیگری در غیاب خود وظیفه دارد با سؤالها پاسخ دهد. به سادگی دسترسی به روزنامه نگاران می تواند آنها را به فکر کردن در مورد نهاد شما سوق دهد.

عضو هیئت علمی شوید

تخصص دانشکده یکی از مؤلفه های مهم یک استراتژی بازاریابی موفق آموزش عالی است. از نظر طبیعت ، دانشگاهیان محقق و رهبر فکری هستند و می توانند از جهات مختلف اثربخشی یک استراتژی را افزایش دهند.

ایجاد محتوای اصلی و همیشه سبز مانند وبلاگ ، اینفوگرافیک یا پادکست می تواند راه زیادی را برای کمک به افزایش مشخصات یک عضو هیئت علمی و موسسه طی کند.

به یاد داشته باشید که همه چیز منتشر شده به صورت آنلاین قابل جستجو است و بنابراین ، هنگامی که یک روزنامه نگار در یک موضوع خاص تحقیق می کند ، ممکن است یک پست وبلاگ در آن منطقه از ۱۲ روز قبل یا ۲ سال در خوراک آنها ظاهر شود. این امر باعث می شود تا موسسه شما پیدا کند و تخصص خود را در یک منطقه طاقچه که روزنامه نگاران به دنبال آن هستند ، نشان دهد.

دانش آموزان را درگیر کنید

با داشتن ۸۶٪ دانش آموختگان دارای تلفن هوشمند و تقریباً نیمی از تبلت های خود را تقریباً هر دانشجویی به طور آنلاین به اینترنت وصل می کنند و از طریق کانال های مختلف رسانه های اجتماعی حضور دارند. بنابراین منطقی است که به دنبال مشارکت دانشجویان در ایجاد محتوا باشیم.

یک هشتگ مشترک در کانالهای رسانه های اجتماعی می تواند به تیم روابط عمومی اجازه دهد امکان روابط عمومی را که در غیر این صورت ممکن است نامرئی باشد ، نظارت ، برجسته و قهرمان کند. در حالی که ممکن است خطرات مرتبط با این استراتژی وجود داشته باشد ، مزایای یک کمپین رسانه ای اجتماعی که به طور موثر اجرا می شود ، می تواند ارزش ریسک را داشته باشد. پس از همه ، چه کسی می تواند طرفداران قوی تری برای یک موسسه باشد تا افرادی که انتخاب می کنند و می پردازند ، در آنجا حضور داشته باشند؟

هر استراتژی که موسسه شما تصمیم دارد اتخاذ کند ، اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم آن را نظارت و تغییر دهید. در حالی که ایجاد یک استراتژی روابط عمومی زمان و تلاش می کند ، داشتن یک راه به این معنی است که می توانید بیشترین موفقیت را به کار ببریدمی ایستد و به خوبی آماده می شود تا با هر یک از موارد منفی برخورد کند.

این امر می تواند به مؤسسه شما مزیت رقابتی ببخشد ، به کارکنان خود اجازه دهد تا به عنوان متخصص و رهبر فکری شناخته شوند و موسسه شما اولین ، در موارد نه تنها انتخاب برای دانشجویان ، اولین انتخاب باشد.

بروشور

مشارکت کننده

داستانهای مرتبط

۱۰ مهارت دیجیتالی که می تواند دانش آموزان را به صورت سریع استخدام کند

استخدام

بازاریابی دیجیتال

دیجیتال

مهارت های دیجیتال
آموزش

۱۰ دلیل شما باید آموزش دیجیتال در سال ۲۰۱۸ ارائه دهید [اینفوگرافیک]

فروش دیجیتال و اجتماعی
بازاریابی دیجیتال
مهارت های دیجیتال
آموزش

۶ مزایای زندگی واقعی از ادامه حرفه ای

مهارت های دیجیتال
تحصیلات
مربیان

©2020 تکنیک ها و ایده های جالب و آسان برای یادگیری سریع‌ تر | Powered by WordPress & Superb Themes
آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & the GrenadinesSamoaSan MarinoSoo Tome & Princee عربستان سعودی سنگال SerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت